Weź udział w spotkaniu!

Wszystkie zainteresowane nauką programowania instytucje zachęcamy do skorzystania z przygotowanych przez nas materiałów edukacyjnych: scenariuszy zajęć, instrukcji instalacji, wskazówek trenerskich, nagrań webinariów. Materiały zostały przygotowane z myślą o Lokalnych Klubach Kodowania (LKK). 

 

Przekazujemy też Państwu dodatkowe materiały projektowe:

 

• Logo LKK (pobierz) – do wykorzystania w promocji działań LKK (pobierz)

• Plakat informujący o działaniu LKK (pobierz)

• Certyfikat uczestnictwa w zajęciach (pobierz)

• Dyplom za stworzenie gry (wg scenariusza Scratch/ Pacman) (pobierz)

 

Polecamy obejrzenie webinariów poświęconych nauce programowania:

 

• Włącz się w Tydzień Kodowania (Cody Roby, Code Monkey, KoduGame Lab)

Zostań trenerem programowania! (narzędzia, aplikacje, roboty do nauki programowania)

• Technologie potrzebuję dziewczyn!

Zajęcia z kodowania: wskazówki organizatorów

 


MATERIAŁY DO POBRANIA:

Cody Roby - gra karciana.pdf pobierz
KODU_Instalacja oprogramowania.pdf pobierz
KODU_Scenariusz zajęć_LDP. pobierz
Finch Pong - scenariusz zajęć z robotami.pdf pobierz
Roboty Finch - instalacja oprogramowania.pdf pobierz
Warsztat z robotami - prezentacja. pobierz
Roboty Finch - instrukacja + przykładowe zastosowania.pdf pobierz
Scratch (gra Pacman) - Scenariusz 1.pdf pobierz
Scratch (gra Pacman) - Scenariusz 2.pdf pobierz
Scratch (gra Pacman) - Scenariusz 3.pdf pobierz
Scratch (gra Pacman) - Scenariusz 4.pdf pobierz
Scratch (gra Pacman) - Scenariusz 5.pdf pobierz
Scratch (gra Pacman) - Co? Gdzie w Scratchu?.pdf pobierz
Scratch - słowniczek pojęć i FAQ .pdf pobierz
Wskazówki dla osób uczących programowania.pdf pobierz
Scratch (gra Pacman) - przykładowe grafiki użyte w grze. pobierz
Godzina Kodowania przez cały rok - linki i opisy materiałów do nauki programowania.pdf pobierz

ZOBACZ RELACJE ZE SPOTKAŃ: