Paweł Stempniak

Ekspert komunikacji w nowych mediach, bloger, przedsiębiorca, trener i wykładowca.

Nie ma pracy. Ma projekty. Gdy rozpoczynał studia nie spodziewał się, że będzie zajmował się tym czym się zajmuje już od ponad 8 lat. Planuje strategie mające na celu zbliżenie konsumentów i marek w nowych mediach. Projektuje i tworzy narzędzia realizujące ten cel: serwisy www, aplikacje, systemy transakcyjne. Pracował dla takich marek jak Peugeot, Wedel, BNP Paribas, Citi, Danone, Jim Beam i wielu innych.

 

Prowadzi szkolenia i zajęcia na studiach podyplomowych dla pracowników administracji państwowej i biznesu. Od 4 lat rozwija własną firmę zajmującą się komunikacją w nowych mediach. Jest założycielem Fundacji „goPoland.pl”, która m.in. organizuje warsztaty związane z kompetencjami cyfrowymi i przedsiębiorczością. Autor bloga geektata.pl.